úterý 3. května 2016

Animefest 2016 z pohledu Saichi

Ahoj lidičkové! Zase jsme se tu sešli! Nesmírně se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala.
Může za to hnedka několik věcí. Ale nic není dobrá výmluva. Hlavní věc je ale, že ANIMEFEST 2016 skončil!
Bohužel.




Tento rok jsem se zúčastnila jak já tak i Moriko.
Ale... jak vlastně vypadal Animefest z mého pohledu?
V pátek ráno jsme já a Moriko nasedly do vlaku směr Brno a po dvou hodinách (přibližně - však víte, české dráhy) jsme byly u cíle. Ihned poté jsme šly vyzvednout naše náramky. Já - Saichi - jsem měla modrý (příroda - chaos) a Moriko černý (technika - řád), takže jsme prakticky bojovaly obě za jiné frakce. I tak jsme si to ale náramně užívaly.

První den jsme se teprve rozkoukávaly a prohlížely terén. Já se zúčastnila jednoho workshopu - Jak padat? - který se odehrával v bojovém stanu. Byl to workshop od aikidistů. Zaprvé mi to nešlo a zadruhé mi to pořád nešlo. Workshop jsem si užívala a smála svojí nešikovnosti, dokud nepřišel konec tohoto programu. Jeden z aikidistů mi omylem rozdrtil patou nehet na palci na noze. A ano, bolelo to jak svině. Jelikož jsem ale spěchala, s tím jistým aikidistou jsem si to nevyříkala.

Vyfotila jsem pár cosplayerů z Naruta spolu s mým známým z předešlého dne a zamířila na oběd. Při focení jsem taky narazila na skvělou cosplayerku Doctora s kterou jsem se minimálně hodinu flákala po výstavišti. Pak byl ale čas na oběd a já se se ségrou vydala na jídlo. Když jsme se vrátily, Moriko spěchala na další přednášku a já skončila pozorováním workshopu v bojovém stanu, na který jsem se nedostala v čas, ale to je dobře, jelikož jsem se chystala na něco jiného.


Pain vs. Hinata
A to do sálu Morava, kde se odehrávalo Čtyři kejklíři, kteří byli bez pochyby úžasní. Šmendrika s Erikem byli beze sporu skvělí. A Grek jako vypravěč? Co lepšího může být? Dvě hodiny tohoto doprovodného programu utekly až moc rychle. Ihned chci pokračování!
Byla jsem až moc líná chodit na přednášky, které jsem tak moc chtěla vidět (Jak na psaní, které se zúčastnila moje sestra ku příkladu) A tak jsem dokončila nákupy. Nakonec to skončilo tak, že jsem si pořídila dva plakáty, čočky, kostku a klobouk. Pocky, které jsem si koupila do zásoby nepřežily ani deset minut.

Pak jsem zamířila do bojového stanu na odplatu za nehet. Kapku se to ale nevyvedlo.
Sice jsem toho jistého aikidistu párkrát složila - když mi ukázal jak na to - ale nakonec to dopadlo tak, že poslední půl hodinu jsem nechala ho ať shazuje mě na zem. Trochu jsem si narazila žebra, když jsem se začala smát moc brzo. Jinak to moje tělo sneslo dobře, do nědělního rána.


Doctorka!
Byla jsem nesmírně ráda, když jsem se konečně dostala celá rozlámaná z postele. Jediná výhoda tohoto utrpení byla, že palec na noze mě přestal skoro bolet.
Jakmile jsem se dostala na výstaviště, ihned jsem běžela vyměnit jednu mangu, neboť měla špatně natisknutou stránku. Bez problémů mi ji vyměnili, ale bylo vidět, jak se báli, že je to chyba ve všech ostatních výtiscích. Naštěstí druhý kus, který mi dali byl v pořádku. Manga přeci jen stála přes čtyři stovky. Ano, bylo to All you need is kill.

Nakonec jsem znovu zamířila do bojového stanu, kde Emilian - jinak známý jak ten, co mi rozdupnul nehet - pozoroval přípravu na přednášku. Nenápadně jsem se k němu přidala a zbytek přípravy jsme sledovali spolu. Nakonec jsem se rozhodla zúčastnit té dané přednášky. Moje jediná za celý Animefest! Válečník versus voják od Roberta Waschka a nelituji toho. Bylo to velice vtipné, tak jak to umí jen no.


Yukitoshi
A pak to přišlo, posledních pár okamžiků festivalu. Stihla jsem se alespoň jednou (dvakrát) pomlátit mečem, čímž jsem se odrovnala ještě více, neboť mě nějaký šílenec trefil do kloubu u prstů. Půl hodiny před ukončením Animefestu jsem se naučila s jo jednu katu! Yukitoshi od aikidistů je totiž skvělý učitel, přetrpěl i moji otravnou náladu. I když říkat mi prcku nebo šílenče by nemusel. Holt co, je to pravda.

Animefest 2016 byl bezesporu stokrát lepší než minulý rok. Našla jsem spoustu skvělých lidí, které doufám ještě někdy uvidím. Také jsem si odrovnala svalstvo, takže nemůžu dva týdny střílet z luku (ale stejně z toho udělám jeden). A každý okamžik jsem si nesmírně užila.

Překonalo to moje očekávání.
Doufám, že příští rok bude ještě lepší!

Saichi E´rhase



Já a Emilian 
Já a Yukitoshi

2 komentáře:

  1. Ell: Hroznĕ se tĕším, až se taky nĕkdy dostanu na Animefest :) Trošku tobĕ i Nem závidím, no :) A nemyslím si, že já bych tolik bojových workshopů zvládla :) Hezký report!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se tam možná příště potkáme! :)
      Eh...ono to nebylo až TAK moc workshopů,...nevím jak sis, ale já byla na...2?3? A zbytek je z toho jak jsem se nechala dobrovolně mlátit....zjednodušeně řečeno :):):)
      Díky! :D

      Vymazat

Nezapomeňte nám napsat, jak se vám článek líbil a nechat odkaz na svůj blog :)